Szanowni Pacjenci!
Poniżej informujemy o aktualnych zasadach pracy przychodni:

1. PRACA REJESTRACJI
Preferujemy rejestrację zdalną – telefoniczną / internetową.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. PŁATNOŚCI

Preferujemy płatności elektroniczne – kartami płatniczymi, aplikacjami na telefonach oraz BLIK.

3. WIZYTY

W każdym przypadku, po umówieniu wizyty w naszej przychodni Pacjent otrzymuje potwierdzenie SMS, zawierające datę, godzinę oraz nazwisko lekarza.
W przypadku konieczności odwołania lub przełożenia wizyty, prosimy o jak najszybszy kontakt z rejestracją.
Prosimy, aby Pacjenci przybywali na umówione godziny bez osób towarzyszących. 
Prosimy, aby młodszym Pacjentom towarzyszył tylko jeden opiekun.

4. HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO

Wszyscy Pacjenci oraz personel przychodni są zobowiązani do noszenia maseczki ochronnej oraz zachowania minimum 1,5-metrowego odstępu od drugiej osoby ( nie dotyczy to małoletnich Pacjentów z opiekunami).

Wszystkich Pacjentów, którzy zgłaszają się do naszej Przychodni prosimy o zdezynfekowanie rąk lub rękawic ochronnych zaraz po wejściu do obiektu. 
Prosimy o korzystanie z instrukcji mycia rąk umieszczonych w każdej toalecie.

Ze stolików i półek zostały usunięte gazetki i czasopisma. 
Ulotki z naszą ofertą i numerem telefonu wydaje Rejestracja na życzenie Pacjenta.

Powierzchnie dotykowe oraz lada recepcyjna i terminal do płatności kartą są dezynfekowane kilka razy dziennie.

Do odwołania usunęliśmy z naszych poczekalni strefy dzieci – opiekunów małoletnich Pacjentów prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na zachowanie najmłodszych w naszej Przychodni i zapewnienie im maksymalnego bezpieczeństwa.

5. WYWIAD EPIDEMIOLOGICZNY
Podczas potwierdzania wizyty Rejestracja przeprowadza z Pacjentem wywiad epidemiologiczny.
Wszystkich Pacjentów w trakcie infekcji/ z gorączką zapraszamy na Telekonsultacje lub wizytę stacjonarną w późniejszym terminie, gdy dolegliwości ustąpią.

W przypadku konsultacji laryngologicznych Rejestracja przeprowadza specjalny wywiad opracowany przez lekarza, ponieważ Pacjentów posiadających jakiekolwiek objawy mogące świadczyć o zakażeniu COVID-19 zapraszamy wyłącznie na TELEKONSULTACJE.

Ankieta jest ułożona w taki sposób, by na etapie umawiania wizyty Pacjent otrzymał wiadomość, czy zostanie przyjęty, czy nie. W przypadku wątpliwości, ankieta zostaje przekazana lekarzowi, który podejmuje decyzję o możliwości stacjonarnej konsultacji Pacjenta.

6. TELEKONSULTACJE
Telekonsultacje dedykujemy wszystkim Pacjentom, a szczególnie tym, którzy :
✅ z uwagi na wiek lub choroby przewlekłe są w grupie ryzyka i powinni unikać wychodzenia w miejsca publiczne,
✅ mają trudności w poruszaniu się,
✅ rozpoczęli leczenie w naszej przychodni, a obecnie przebywają poza granicami kraju/ w innym oddalonym miejscu,
✅ z różnych innych przyczyn nie mają możliwości zgłoszenia się na wizytę stacjonarną.

Szczegółowe informacje nt. Telekonsultacji znajdują się w zakładce “TELEKONSULTACJE”.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy i przypominamy, że zasady te wprowadzamy dla Państwa bezpieczeństwa!