AKTUALNOŚCI

SZANOWNI PACJENCI!


Z REJESTRACJĄ MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE W GODZINACH OTWARCIA PRZYCHODNI ( zakładka “KONTAKT”) ORAZ MAILOWO POD ADRESEM PRZYCHODNIA@MEDIQ-STRZELIN.PL

AKTUALNE ZASADY PRACY PRZYCHODNI :

1. PRACA REJESTRACJI
Preferujemy rejestrację zdalną – telefoniczną / internetową.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem przychodnia@mediq-strzelin.pl

2. PŁATNOŚCI

Preferujemy płatności elektroniczne – kartami płatniczymi, aplikacjami na telefonach oraz BLIK.

3. GODZINY WIZYT
W celu maksymalnego skrócenia czasu przebywania Pacjenta w naszej przychodni oraz uniknięcia konieczności oczekiwania w poczekalni, wizyty u poszczególnych Specjalistów zostają wydłużone.
Wymagają tego również czynności związane z dezynfekcją gabinetu po każdym Pacjencie.

Prosimy, aby Pacjenci przybywali na umówione godziny bez osób towarzyszących. 
Prosimy, aby młodszym Pacjentom towarzyszył tylko jeden opiekun.

4. HIGIENA

Wszyscy Pacjenci oraz personel przychodni są zobowiązani do noszenia maseczki ochronnej oraz zachowania minimum 1,5-metrowego odstępu od drugiej osoby ( nie dotyczy to małoletnich Pacjentów z opiekunami).

Wszystkich Pacjentów, którzy zgłaszają się do naszej Przychodni prosimy o zdezynfekowanie rąk lub rękawic ochronnych zaraz po wejściu do obiektu. 
Prosimy o korzystanie z instrukcji mycia rąk umieszczonych w każdej toalecie.

Ze stolików i półek zostały usunięte gazetki i czasopisma. 
Ulotki z naszą ofertą i numerem telefonu wydaje Rejestracja na życzenie Pacjenta.

Powierzchnie dotykowe oraz lada recepcyjna i terminal do płatności kartą są dezynfekowane kilka razy dziennie.

Do odwołania usunęliśmy z naszych poczekalni strefy dzieci – opiekunów małoletnich Pacjentów prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na zachowanie najmłodszych w naszej Przychodni i zapewnienie im maksymalnego bezpieczeństwa.

5. WYWIAD EPIDEMIOLOGICZNY
Podczas potwierdzania wizyty Rejestracja przeprowadza z Pacjentem wywiad epidemiologiczny.
Wszystkich Pacjentów w trakcie infekcji/ z gorączką zapraszamy na Telekonsultacje lub wizytę stacjonarną w późniejszym terminie, gdy dolegliwości ustąpią.
Po zgłoszeniu się do Rejestracji przed wizytą, Pacjentowi mierzona jest temperatura.
W przypadku podwyższonej temperatury – gorączki – Rejestracja prosi Pacjenta o niezwłoczne opuszczenie obiektu oraz o kontakt telefoniczny w celu przełożenia wizyty na inny termin.

W przypadku konsultacji laryngologicznych Rejestracja przeprowadza specjalny wywiad opracowany przez lekarza, ponieważ Pacjentów posiadających jakiekolwiek objawy mogące świadczyć o zakażeniu COVID-19 zapraszamy wyłącznie na TELEKONSULTACJE.

Ankieta jest ułożona w taki sposób, by na etapie umawiania wizyty Pacjent otrzymał wiadomość, czy zostanie przyjęty, czy nie. W przypadku wątpliwości, ankieta zostaje przekazana lekarzowi, który podejmuje decyzję o możliwości stacjonarnej konsultacji Pacjenta.

W każdym przypadku, na przed umówioną wizytą w naszej przychodni Pacjent otrzymuje przypomnienie SMS.

6. TELEKONSULTACJE
Telekonsultacje dedykujemy wszystkim Pacjentom, a szczególnie tym, którzy :
✅ z uwagi na wiek lub choroby przewlekłe są w grupie ryzyka i powinni unikać wychodzenia w miejsca publiczne,
✅ mają trudności w poruszaniu się,
✅ rozpoczęli leczenie w naszej przychodni, a obecnie przebywają poza granicami kraju/ w innym oddalonym miejscu,
✅ z różnych innych przyczyn nie mają możliwości zgłoszenia się na wizytę stacjonarną.

Szczegółowe informacje nt. Telekonsultacji znajdują się w zakładce “TELEKONSULTACJE”.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy i przypominamy, że zasady te wprowadzamy dla Państwa bezpieczeństwa!