AKTUALNOŚCI

SZANOWNI PACJENCI!

OD 5 MAJA 2020 R. W PRZYCHODNI MEDIQ URUCHAMIAMY WIZYTY STACJONARNE Z ZASTOSOWANIEM PONIŻSZYCH ZASAD.
REJESTRACJA TELEFONICZNA JEST CZYNNA W DNI ROBOCZE W GODZINACH OD 8 DO 20 POD NUMEREM TEL. 71 780 02 07.
Z REJESTRACJĄ MOŻNA SKONTAKTOWAĆ SIĘ RÓWNIEŻ MAILOWO POD ADRESEM PRZYCHODNIA@MEDIQ-STRZELIN.PL
GODZINY OTWARCIA W ZAKŁADCE “KONTAKT”.

ZASADY PRACY PRZYCHODNI POCZĄWSZY OD 5 MAJA 2020 R.:

1. PRACA REJESTRACJI
W dalszym ciągu preferujemy rejestrację zdalną – telefoniczną / internetową.
Rejestracja stacjonarna będzie pracowała w ograniczonych godzinach – głównie w godzinach pracy gabinetów, poza godzinami pracy rejestracji pod naszym stałym numerem będzie pełniony dyżur.

W każdy poniedziałek rano będziemy informowali o godzinach pracy Rejestracji stacjonarnej – w zakładce “KONTAKT”.
Informacja będzie także umieszczona na drzwiach naszej przychodni.

W przypadku wszelkich pytań, zapraszamy również do kontaktu z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej – o każdej porze. 
Na każdą wiadomość odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe.

2. PŁATNOŚCI

Preferujemy płatności elektroniczne – kartami płatniczymi, aplikacjami na telefonach oraz BLIK.

3. GODZINY WIZYT
W celu maksymalnego skrócenia czasu przebywania Pacjenta w naszej przychodni oraz uniknięcia konieczności oczekiwania w poczekalni, wizyty u poszczególnych Specjalistów zostają wydłużone.
Wymagają tego również czynności związane z dezynfekcją gabinetu po każdym Pacjencie.

Prosimy, aby Pacjenci przybywali na umówione godziny bez osób towarzyszących. 
Prosimy, aby młodszym Pacjentom towarzyszył tylko jeden opiekun.

4. HIGIENA

Wszyscy Pacjenci oraz personel przychodni są zobowiązani do noszenia maseczki ochronnej oraz zachowania minimum 2-metrowego odstępu od drugiej osoby ( nie dotyczy to małoletnich Pacjentów z opiekunami).

Wszystkich Pacjentów, którzy zgłaszają się do naszej Przychodni prosimy o zdezynfekowanie rąk lub rękawic ochronnych zaraz po wejściu do obiektu. 
Prosimy o korzystanie z instrukcji mycia rąk umieszczonych w każdej toalecie.

Ze stolików i półek zostały usunięte wszelkie ulotki, gazetki i czasopisma. 
Ulotki z naszą ofertą i numerem telefonu wydaje Rejestracja na życzenie Pacjenta.

Powierzchnie dotykowe oraz lada recepcyjna są dezynfekowane kilka razy dziennie.

Terminal do płatności kartą ( i wpisywania PIN) jest dezynfekowany PO KAŻDYM PACJENCIE.

Do odwołania usunęliśmy z naszych poczekalni strefy dzieci – opiekunów małoletnich Pacjentów prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na zachowanie najmłodszych w naszej Przychodni i zapewnienie im maksymalnego bezpieczeństwa.

5. WYWIAD EPIDEMIOLOGICZNY
Podczas umawiania/ potwierdzania wizyty Rejestracja przeprowadza z Pacjentem wstępny wywiad epidemiologiczny.
Wszystkich Pacjentów w trakcie infekcji/ z gorączką zapraszamy na Telekonsultacje lub wizytę stacjonarną w późniejszym terminie, gdy dolegliwości ustąpią.
Kartę wywiadu do uzupełnienia Pacjent otrzymuje również po zgłoszeniu się na wizytę i pozostawia wypełnioną w gabinecie lekarskim. Po zgłoszeniu się do Rejestracji przed wizytą, Pacjentowi mierzona jest temperatura. W przypadku podwyższonej temperatury – gorączki – Rejestracja prosi Pacjenta o niezwłoczne opuszczenie obiektu oraz o kontakt telefoniczny w celu przełożenia wizyty na inny termin.

W przypadku konsultacji laryngologicznych Rejestracja przeprowadza specjalny wywiad opracowany przez lekarza, ponieważ Pacjentów posiadających jakiekolwiek objawy mogące świadczyć o zakażeniu COVID-19 zapraszamy wyłącznie na TELEKONSULTACJE.

Ankieta jest ułożona w taki sposób, by na etapie umawiania wizyty Pacjent otrzymał wiadomość, czy zostanie przyjęty, czy nie. W przypadku wątpliwości, ankieta zostaje przekazana lekarzowi, który podejmuje decyzję o możliwości stacjonarnej konsultacji Pacjenta.

Standardowo, jak dotychczas, dzień przed umówioną wizytą w naszej przychodni Pacjent otrzymuje przypomnienie SMS.

6. TELEKONSULTACJE
Telekonsultacje dedykujemy wszystkim Pacjentom, a szczególnie tym, którzy :
✅ z uwagi na wiek lub choroby przewlekłe są w grupie ryzyka i powinni unikać wychodzenia w miejsca publiczne,
✅ mają trudności w poruszaniu się,
✅ rozpoczęli leczenie w naszej przychodni, a obecnie przebywają poza granicami kraju/ w innym oddalonym miejscu,
✅ z różnych innych przyczyn nie mają możliwości zgłoszenia się na wizytę stacjonarną.

Szczegółowe informacje nt. Telekonsultacji znajdują się w zakładce “TELEKONSULTACJE”.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy i przypominamy, że zasady te wprowadzamy dla Państwa bezpieczeństwa!