TELEKONSULTACJE

Drodzy Pacjenci!

Z racji obecnej sytuacji epidemiologicznej, Przychodnia MediQ uruchomiła zdalny tryb udzielania porad medycznych w formie Telekonsultacji.

Telekonsultacje u :
👩‍⚕️dermatologa dr. n. med. Kaliny Welz – Kubiak
👨‍⚕️endokrynologa lek. med. Witolda Markiewicza
👨‍⚕️diabetologa dr n. med. Radosława Gutherc
👨‍⚕️urologa lek. med. Radosława Piszczka
🍒dietetyk klinicznej mgr Agnieszki Kwiatkowskiej

– kierujemy do wszystkich zainteresowanych, również tych osób, które nie były wcześniej Pacjentami naszej przychodni.

Telekonsultacje u :
👩‍⚕️kardiologa lek. med. Małgorzaty Żebrowskiej
👨‍⚕️ ginekologa lek. med. Marka Sienkiewicza
👩‍⚕️laryngologa dr n. med. Hanny Temporale
– kierujemy do Pacjentów pozostających pod opieką wymienionych Specjalistów, ewentualne zapytania od nowych Pacjentów będą rozpatrywane indywidualnie.

Na czym polega Telekonsultacja?
Konsultacja to rozmowa telefoniczna z lekarzem na temat problemu zdrowotnego. 
Podczas takiej rozmowy lekarz:
✅ przeprowadza dokładny wywiad z Pacjentem,
✅ analizuje przesłane przez Pacjenta wyniki badań, zdjęcia ( np. zmiany skórnej), dokumentację dotyczącą wcześniejszego leczenia problemu w innej placówce,
✅ wydaje Pacjentowi zalecenia do stosowania,
✅ wystawia e-receptę,
✅ jeśli są ku temu podstawy, może wystawić e-zwolnienie

Po Telekonsultacji Rejestracja przychodni przesyła Pacjentowi dokumentację w formie elektronicznej.

Koszt Telekonsultacji jest zgodny z cennikiem przychodni ( zakładka “CENNIK”) i jest płatny przelewem na rachunek bankowy przychodni.
Uwaga – Telekonsultacje u wybranych Specjalistów są BEZPŁATNE dla osób korzystających z abonamentów medycznych (np. Medicover) – w sprawie szczegółów prosimy o kontakt z Rejestracją.
W przypadku konsultacji dietetycznych z planem żywieniowym lub jadłospisem, cena ustalana jest bezpośrednio z Rejestracją przychodni.
Zdalne konsultacje dietetyczne odbywają się w formie wideorozmowy.

Jak się zarejestrować? 
1. Telefonując do Rejestracji lub przesyłając informację mailem na adres przychodnia@mediq-strzelin.pl , do którego ze Specjalistów chciałby zarejestrować się Pacjent.
2. Następnie udzielić mailowo odpowiedzi na kilka pytań zadanych przez Rejestrację, załączając kwestionariusz danych, wyniki badań, ewentualnie inną dokumentację medyczną oraz potwierdzenie wykonania przelewu za telekonsultację.
3. Po zweryfikowaniu kompletności przesłanych przez Pacjenta informacji, Rejestracja potwierdza telefonicznie umówienie telekonsultacji.
Lekarz kontaktuje się z Pacjentem o określonej godzinie.

PONIŻEJ INFORMUJEMY O KOMPLECIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UMÓWIENIA TELEKONSULTACJI ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ

Aby skutecznie umówić tele-konsultację należy:
1. Wypełnić załączony kwestionariusz danych osobowych, podpisać i zeskanować / zrobić zdjęcie ( uwaga – tylko dla nowych Pacjentów Przychodni MediQ).
Kwestionariusz można pobrać z tej strony ( znajduje się na dole strony).
2. Wykonać przelew na kwotę wynikającą z cennika  ( nie dotyczy pacjentów abonamentowych zweryfikowanych w systemie przez Rejestrację) na rachunek:
Przychodnia MediQ Sp. z o.o.ul. Mickiewicza 5, 57-100 Strzelin
Nr rachunku PKO BP SA : 43 1020 5226 0000 6602 0639 1504

Tytuł wpłaty: „ telekonsultacja, imię i nazwisko Pacjenta”
( istnieje możliwość płatności BLIKIEM oraz wystawienia faktury – w celu uzyskania informacji, prosimy o kontakt z Rejestracją) 

3. Przesłać na adres przychodnia@mediq-strzelin.pl wiadomość zawierającą informację, u którego Specjalisty tele-konsultację chce umówić Pacjent.
W wiadomości proszę odpowiedzieć na poniższe pytania dotyczące problemu zdrowotnego: 
Czy konsultacja dotyczy kontynuacji leczenia?
Odpowiedź: 

Jeśli TAK –  czy Pacjent zgłasza jakieś nowe dolegliwości? Czy Pacjent dobrze toleruje obecne leczenie/ terapię?
Odpowiedź: 

Jeśli NIE – proszę opisać dolegliwości i objawy:
Odpowiedź: 

Czy obecny problem był już leczony, jeśli tak – jakimi lekami?
Odpowiedź: 

Do wiadomości należy załączyć:
a. Wypełniony, podpisany kwestionariusz danych osobowych ( tylko dla nowych Pacjentów).
b. Potwierdzenie wykonania przelewu na ww. rachunek bankowy,
c. Wyniki badań, dokumentację fotograficzną dotyczącą problemu ( np. fotografie zmian skórnych), dokumentację medyczną dotyczącą zgłaszanego problemu ( jeśli był wcześniej leczony poza w innej placówce ).

PONIŻEJ DO POBRANIA KWESTIONARIUSZ DANYCH OSOBOWYCH