Rejestracja: +48 71 780 02 07
rejestracja telefoniczna rejestracja online facebook instagram
Przychodnia Strzelin MediQ
cennikcennik kontaktkontakt
  • Start
  • O nas
  • Nasz zespół
  • Dermatologia
  • Poradnie specjalistyczne
    • Poradnia chorób wewnętrznych
    • Poradnia pediatryczna
    • Poradnia endokrynologii i diabetologii dziecięcej
    • Poradnia dermatologiczna
    • Medycyna estetyczna
    • Poradnia kardiologiczna
    • Poradnia ginekologiczno - położnicza
    • Opieka nad kobietą w ciąży
    • Gabinet położnej
    • Poradnia otolaryngologiczna
    • Poradnia endokrynologiczna
    • Poradnia diabetologiczna
    • Poradnia urologiczna
    • Poradnia gastroenterologiczna
    • Poradnia chirurgii urazowo - ortopedycznej
    • Poradnia Chirurgii Ogólnej
    • Poradnia chirurgii naczyniowej
    • Poradnia onkologiczna
    • Poradnia neurologiczna
    • Poradnia reumatologiczna
    • Poradnia zdrowia psychicznego
    • Poradnia psychologiczna
    • Poradnia dietetyczna
  • Badania USG
  • Blog
  • Dla pacjenta
  • Cennik
  • Kontakt

Szanowni Pacjenci!
Poniżej informujemy o aktualnych zasadach pracy przychodni:

1. PRACA REJESTRACJI
Preferujemy rejestrację zdalną – telefoniczną / internetową.

W przypadku pytań, zapraszamy do kontaktu z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. PŁATNOŚCI

Preferujemy płatności elektroniczne – kartami płatniczymi, aplikacjami na telefonach oraz BLIK.

3. WIZYTY

W każdym przypadku, po umówieniu wizyty w naszej przychodni Pacjent otrzymuje potwierdzenie SMS, zawierające datę, godzinę oraz nazwisko lekarza.
W przypadku konieczności odwołania lub przełożenia wizyty, prosimy o jak najszybszy kontakt z rejestracją.
Prosimy, aby Pacjenci przybywali na umówione godziny bez osób towarzyszących. 
Prosimy, aby młodszym Pacjentom towarzyszył tylko jeden opiekun.

4. HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO

Wszyscy Pacjenci oraz personel przychodni są zobowiązani do noszenia maseczki ochronnej oraz zachowania minimum 1,5-metrowego odstępu od drugiej osoby ( nie dotyczy to małoletnich Pacjentów z opiekunami).

Wszystkich Pacjentów, którzy zgłaszają się do naszej Przychodni prosimy o zdezynfekowanie rąk lub rękawic ochronnych zaraz po wejściu do obiektu. 
Prosimy o korzystanie z instrukcji mycia rąk umieszczonych w każdej toalecie.

Ze stolików i półek zostały usunięte gazetki i czasopisma. 
Ulotki z naszą ofertą i numerem telefonu wydaje Rejestracja na życzenie Pacjenta.

Powierzchnie dotykowe oraz lada recepcyjna i terminal do płatności kartą są dezynfekowane kilka razy dziennie.

Do odwołania usunęliśmy z naszych poczekalni strefy dzieci – opiekunów małoletnich Pacjentów prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na zachowanie najmłodszych w naszej Przychodni i zapewnienie im maksymalnego bezpieczeństwa.

5. WYWIAD EPIDEMIOLOGICZNY
Podczas potwierdzania wizyty Rejestracja przeprowadza z Pacjentem wywiad epidemiologiczny.
Wszystkich Pacjentów w trakcie infekcji/ z gorączką zapraszamy na Telekonsultacje lub wizytę stacjonarną w późniejszym terminie, gdy dolegliwości ustąpią.

W przypadku konsultacji laryngologicznych Rejestracja przeprowadza specjalny wywiad opracowany przez lekarza, ponieważ Pacjentów posiadających jakiekolwiek objawy mogące świadczyć o zakażeniu COVID-19 zapraszamy wyłącznie na TELEKONSULTACJE.

Ankieta jest ułożona w taki sposób, by na etapie umawiania wizyty Pacjent otrzymał wiadomość, czy zostanie przyjęty, czy nie. W przypadku wątpliwości, ankieta zostaje przekazana lekarzowi, który podejmuje decyzję o możliwości stacjonarnej konsultacji Pacjenta.

6. TELEKONSULTACJE
Telekonsultacje dedykujemy wszystkim Pacjentom, a szczególnie tym, którzy :
✅ z uwagi na wiek lub choroby przewlekłe są w grupie ryzyka i powinni unikać wychodzenia w miejsca publiczne,
✅ mają trudności w poruszaniu się,
✅ rozpoczęli leczenie w naszej przychodni, a obecnie przebywają poza granicami kraju/ w innym oddalonym miejscu,
✅ z różnych innych przyczyn nie mają możliwości zgłoszenia się na wizytę stacjonarną.

Szczegółowe informacje nt. Telekonsultacji znajdują się w zakładce “TELEKONSULTACJE”.

Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy i przypominamy, że zasady te wprowadzamy dla Państwa bezpieczeństwa!

 

Strona 5 z 5

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Przychodnia MediQ Sp. z o.o.

ul. Mickiewicza 5

57-100 Strzelin

+48 71 780 02 07

przychodnia@mediq-strzelin.pl

skontaktuj się z nami

Godziny pracy przychodni

poniedziałek : 8 – 20

wtorek: 8-20

środa: 8-20

czwartek: 8-20

piątek: 8 – 20

© 2024 MediQ Strzelin | Polityka prywatności | Polityka plików cookies